tisdag 18 maj 2010

Veterinärbesök....


Har varit in till Åsa Frykman me Västerbo Heartbeat å Gidde Eme idag...PUH...=(... "Smilla" hade ju som jag trodde en kraftig skada in på benet vilket visade sig efter röntgen...även griffelbenet hade fått sig en törn...skit oxå...Märkligt att inte dom kunde kolla d när jag va in på kliniken me henne för jättelänge sen...d va ju en plåt på benet jag ville ha då oxå men d behövdes inte fick jag till svar...3.500:- kostade d mig den gången...lika ovetandes va jag när jag for hem å inte blev märrn nå bättre heller då...=(...nu vet jag ju iaf...att d va d jag befarade... Gidde hade oxå som jag trodde en hovbensfraktur...illa...ringsko å långdragen konvalesens förstås...=(...inväntar ytterligare en faktura men den här gången har jag ju iaf... fått svar på mina funderingar...
Lev väl.....

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Åsa är bäst..
    Grattis till Lillans tredjeplats!
    Hoppas att allt är bra med Melle oxå.
    //Ninni

    SvaraRadera
  2. Tack Ninni...Lillan gjorde ett helt otroligt lopp...Love her...=)..Håller tummarna för att Melles ben håller...Om man ska se på deras beteende i hagen ikväll så funkar d bra...avvaktar morgondagen...=)

    SvaraRadera
  3. Efter regn kommer solsken=)....
    //Ninni

    SvaraRadera