tisdag 1 februari 2011

Händer inte så mycke...=(


Tror att jag måste ligga lågt ett tag till innan min kropp tänker fungera...känns som all kraft har försvunnit ur den å inte tänker komma tillbaka nå mera...Har ingen energi till nånting...ligger mest å kollar å sover tv hela dagarna...borde börja med hästarna igen men d finns inte nån ork till d heller...Va på Östersundsrevyn me Bettan i lördags å d va en höjdare kan jag säja...man behöver faktiskt skratta ibland å d gjorde vi då iaf...=)...Resan hem blev däremot en upplevelse som jag gärna står över...Grejen va den att d stormade nå alldeles otroligt vilket innebar att vägen mellan Oviken å här va nästan helt igendriven å då snackar vi drivor alltså...räddningen för mig va att det gått EN bil före mig så jag kunde följa dom spåren men måste säja att jag blev inponerad av bilen som kunde ta sig fram eftersom drivorna va ca en halv meter hårddrivet...helt otroligt....fyyy faaan...full gas hela vägen å sanning å säja så vet jag inte om jag hade helt koll på vart vägen va eftersom bilen kastade å for....trodde aldrig att jag skulle klara d men "nån" hjälpte mig fram iaf...=)...Hade besök av Bodil idag å d va en höjdare oxå...träffas alldeles för sällan numera...behöver nog kanske se lite folk lite oftare...börjar å bli enstöring tror jag...=)...Spöregnar gör d nu oxå...=(...hur faan ska man kunna få nån energi av detta väder...faktiskt så har d ju blivit längre å ljusare dagar nu så lite energi borde man ju kunna få men va faan...SPÖREGN i FEBRUARI...hate it...=(...Ligger väl i "koma" ett tag till så får vi väl se vad som händer..om d händer nåt alls...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar