torsdag 21 april 2011

Glad påsk.....


Tror att alla människor drar iväg över påsken utom jag..hehe...nåväl jag klagar inte...trivs allra bäst hemma på torpet jag...Har ju fulla gården me djur så jag har fullt upp iaf...love them...<3
Stora kattgubbarna har börjat å gå ut nu oxå...hittills har d funkat kanon...kommer å går som dom vill för jag har dörrn öppen på dan...å än kommer dom in å sover iaf...pepparpeppar...=)...lite jobbigt e d nu för dom har kommit på att dom ska ligga i MIN säng...trångt blire....=(...funkar jättebra me "gammalkatterna" å hundarna oxå...skööööönt....=)
Har städat av d värsta på gårn oxå...hmmm...finns alltid mera kvar ändå men tycker att d börjar å likna en gård igen å inte en soptipp iaf...kroppen tar stryk av allt krattande men får ju ta d lite lugnare än vanligt så d blir säkert bra i slutändan...
Önskar er alla en RIKTIGT GLAD PÅSK...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar