söndag 31 juli 2011

Underbar dag...=)


Har fixat å delat av vindskyddet åt "mammorna" å småttisarna idag...hmmm...d funkar oxå....nöjdvard e jag d...visste ju inte hur d skulle gå...dom har ju nämligen inte gått in alla tidigare så om jag delar så kanske...å d funkade...grejen e ju förstås den att jag målade ju oxå...vilket innebär att jag har fyra vitmålade hästar nu...=(...puhhh...hoppas att d slits bort så småningom...javäl..huvudsaken va ju att dom gick in iaf...imorrn blire till å fixa nattlampa...hehe...jisses vilken jävla hönsmamma jag e....=(...Ryggen mår inte speciellt bra heller så lite vilodag blire nog imorrn oxå...
I kväll så small d till ute vid grillen vill jag lova...massor av mysiga vänner ramlade in å d blev liksom partyparty...=)...Love it...Musik å sång å bara en massa tok e resultatet...En jävla åtgång på veden blev d oxå menmen...hur mysigt som helst iaf...tusen tack ni som va med oss...<3
Måste oxå få lägga in en bild på min dahlia...kan d finnas någe som e vackrare...???
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar