söndag 28 augusti 2011

Skitver...men...varmt....=)

Dugg å mulet men varmt fortfarande...helt otroligt vilken värme vi har fortfarande...känns helt o.k faktiskt å va ute å pyllsa...dax å dekorera me rönnbären nu innan fåglarna kommer å käkar upp alla...fint blire...=)...Stängde ut hagen åt "Melle" å "Lillan" igår igen...puh...nöjdvard e dom då...skulle behöva flera stolpar så skulle hagarna bli ändå större menmen...kostar pengar gör dom...=(...Har kört hö å fixat vattnet till hästarna så nu känner jag mig ganska nöjd...
Gillar verkligen läget me d mesta nu..igårkväll vid 22.00 ungefär kom jag på att en kolbulle skulle sitta fint...sagt å gjort...ut å tände upp i grillen...stekpanna på å vips så satt jag för mig själv i höstnatten å smaskade på världens godaste kolbulle...å avslutade me sotpannan me kaffe...sånt som kallas livskvalite´...eller...=)..jaja...jag vet...JAG E NOG "LITE" KNÄPP...=) Men tycker att d e helt o.k...å hoppas att ingen blir lidande av d...=)...
Dagen idag kommer å kantas av ett besök hos Mikael Halvarsson i Fåker...han har rixhästen i år å d e öppet hus där idag...blir intressant å ser fram emot en trevlig dag me bl.a massor av gott fika...=)...Hoppas alla får en bra dag..för d tänker jag ha iaf...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar