måndag 9 januari 2012

Nytt år....2012....=)...Å "Goldie" har blivit 1 år...=)


Börjar väl å önskar alla en riktigt god fortsättning på d nya året....Va ju ett tag sen jag skrev nåt här men d har väl inte hänt så mycke egentligen....hade en lugn jul med trevliga vänner som sedan blev nyår med nya trevliga vänner...å sen har d bara flutit på...Har varit lite bjudningar i olika riktningar med god mat å mycke myyyys...=)...Lite har d förändrats på "kompis" fronten...har äntligen upptäckt att vissa människor klarar jag mig ALLDELES UTMÄRKT UTAN å ha i mitt liv...Har alltid funnits där i olika sammanhang menmen...nu ere slut me d sörrö...!!!..Inge mer jävla tjafs om ditt å datt...!!!...känns fantastiskt...trallallalla.....=)
Hästarna har fyllt år å blivit lite äldre...jisses...två som fyllt 11...en som fyllt 10...åsså "Goldie" som fyllt 1...Med dom flyter allt på som vanligt iaf...Love them..<3
E fruktansvärt trött så hur mycke jag än sover så blir jag inge piggare...men snart så vänder d säkert...hoppas jag eftersom energitjyvar INTE gör sig besvär nå mer...jiiiiihaaaa....=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar