söndag 11 mars 2012

Söndag...puh...

Jobbig morron...känns tungt...vet inte riktigt varför men d mesta som ska göras har blivit gjort iaf...har burit ut hö till hästarna i hagarna oxå eftersom rundbalarna nästan e slut...väntar med tillförsikt på e.m när jag får nya hemkörda...=)..faan man blir bortskämd av å ha d...menmen..överlevde d oxå...funderar om jag ska åka på auktion idag oxå...tycker d e skitkul även om man inte har några pengar å köpa nåt för...lite egentid åsså får man ju träffa lite folk oxå...=)...o grader å ganska lugnt men d ser oroveckande ut mot fjällen...hmm...kommer nog snö om ett tag...=(...jaja...kollar lite runt uranfrågan på nätet sen lägger jag mig på soffan ett tag så får jag väl se om d infinner sig nån bättre energi...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar