måndag 23 mars 2009

Tänkvärda ord

Varje människa har nån gång i livet problem av nån sort. Om man känner igen sig i av vad andra skriver på en t.ex blogg så behöver väl inte d betyda att det handlar om en själv. När man inbillar sig sådana saker lider man nog lite grann av nån sorts förföljesemani. Eller oxå e d just d d e att det man läser stämmer in på just en själv. D kan säkert upplevas obehagligt och e man då en sån som anser sig aldrig gör eller har några fel eller brister så förstår jag att situationen blir jobbig. Jag har inte pekat ut någon kommer inte heller att göra d eftersom det som jag skriver e just mina tankar å inte någon annans. Ger några tänkvärda ord som varje människa borde ta till sig, d e alltid bra att rannsaka sig själv ibland, ett tips... lär er sinnesrobönen:

Gud, giv mig Sinnesro att ACCEPTERA, det jag inte kan förändra....
MOD, att förändra det jag kan....
och FÖRSTÅND, att inse skillnaden....

Lev väl.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar