onsdag 2 september 2009

Sol igen.

Skönt att solen kommit tillbaka igen efter å ha varit mestadelen borta ett tag... lättare å acceptera att d blåser oxå när solen samtidigt tittar fram...Blir ingen träning av hästarna idag eftersom vi måste fixa lite fötter på dom först...inväntar värdens bästa Emil...:) Stackarn...känns inte helt o.k å behöva ringa honom så här alldeles dagarna innan älgjakten!!! alla vet ju vad d betyder å hur mycket som ska göras innan den magiska helgen innan d börjar å smälla i skogarna...men samtidigt så kan han ju säja "nej...jag har inte tid"...men tur hade jag nu iallafall...han skulle försöka fixa d...Han e en PÄRLA!!! Hoppas bara att dom kan ta d lite lugnare i hagarna än dom brukar göra annars kan d bli problem...ett visst svinn på skor får man ju iockförsig räkna me...hehe...Funderar på om jag ska åka in till stan på travet ikväll...inte speciellt bra lopp men d e ju några "nära" som startar å d e ju alltid kul å se...åsså hälsa på "Lillan" förstås...:) Önskar dom som startar...LYCKA TILL...
Sen har jag en liten fundering igen...när behöver man visa någon respekt??? Om man hela tiden får hjälp av någon...lånar någons grejer eller på annat sett umgås...e d då helt o.k å bara köra över den som alltid ställer upp för en när den kanske skulle behöva hjälp me nåt iställe? Konstigt tycker jag att d e iallafall...att man bara hela tiden kan se till sitt eget jag utan empati för andra... nåväl deras liv funkar säkert jättebra... Nä nu kommer Camilla så då blir d lite prat...cigg...å inte att förglömma...KAFFE!!!
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar