måndag 12 april 2010

Beslutsångest...

Om 30 minuter så går anmälningstiden ut till Bollnäs...33 anmälda än så länge...hehe...att jag ens tänkte tanken på å komma me...=(...Nu e d ju så att jag va in me "Lillan" i lördags å hon va skitfin smidig å grej...MEN...onödigt vrång...frågan jag ställer mig då e...SKA JAG TORDAS ANMÄLA ÖVERHUVUDTAGET.??? D e ju faktiskt ett stolopp hemma här nästa söndag...anmälan imorrn...hur gör jad då ?? chansar på att hon bara har syntom av brunst så att d gått över till helgen...eller???...sen va d ju d där me poängen...funderar tills imorronbitti... Hade me mig "Melle" i lördags oxå å han tyckte att livet va toppen nu när han fick sällskap...verkade skitfin å har inte påverkats negativt efter jobbet heller...än så länge ser d ljust ut me honom iaf...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar