måndag 5 april 2010

Påskdagen...


Igår va en sån dag som man önskar kunde infinna sig lite oftare...energipåfyllning av stora mått kan ja säja...Började dagen me å fixa me hästarna...tog sen hundarna me ner på sjön med tanke om att fixa middag både åt mig själv men även åt katterna...hehe...nu blev d INTE så...en lite abborre blev bytet å sen tror ja att sjön va helt tom på fisk...men skönt väder va d iaf så egentligen så gjorde d inte så myske..va bara skönt å sitta där...For hem å drog igång grillen å åt korv å pickestut...mums...Avslutade dagen på "Folkan" me dans till Larz Kristerz...lagom mycke folk men skitkul va d...va lite gruven innan jag bestämde mig för å fara eftersom d va skitlänge sen jag va ut på dans nu å ja va rädd att "min plats hos stordansarna" skulle va utbytt...nähärå...dansade ALLA danserna...härligt...d kan inte finnas når som e så jä..la roligt som å dansa...kul att kroppen ville va me oxå...den vill ju inte alltid d...men d straffade sig så idag har jag legat helt utslagen...men d va värt d...=)...nämnas kan oxå att jag tycker INTE att orkestern alls va så bra som jag förväntat mig...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar