söndag 20 juni 2010

Träning...

Lördagen började som dom flesta andra dar numer me att man håller på å frysa ihjäl eftersom d e bara ett par grader...stormar å regnar hela jävla tiden..." hate it "...måste börja på å bli lite varmare nu eftersom mina batterier e helt tömda...nåväl...bara å gilla läget...träningen av hästarna ter sig lite poblemartad nu oxå eftersom jag longerar dom å d e "skithalt" i hagarna...D e inte helt lätt när d skulle behövas nån som hjälper mig lite nångång ibland...men folk har ju naturligtvis annat å göra...måste kanske fundera på om jag överhuvudtaget ska ha kvar hästarna eftersom min kropp inte vill va me men samtidigt så e nog mitt liv över rätt snart om jag inte har dom...Om vädret e o.k så funkar d bra men när d blir som nu så blir d genast lite svårare...Skulle vilja ha flera starthästar oxå...men jag pratar emot mig själv hela tiden så d e väl å köra på så länge d går som d e nu...Ska anmäla hit till Ovalla så får vi väl se om dom kommer me...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar