lördag 25 december 2010

Julotta...




Har som brukligt är varit till Ovikens gamla kyrka på julotta...var senare än vanligt så jag hann göra stallet först eftersom d inte började förrns klockan åtta idag...=)...D e så underbart fint i kyrkan på juldagen så jag känner att jag måste bara dit då...Kyrkan va inte riktigt full men nästan iaf...Prästen Catarina Larsson förkunnade dagen text å kyrkokören va där å d va två solister som va bland d bästa jag hört på länge...Maria Sundqvist sjöng bl.a Halleluja med en fantastisk röst å en kille vid namn Henrik Andersson tror jag han hette sjöng flera låtar bl.a O Helga natt...åhhh jisses...snacka om å rysa i hela kroppen å ståpäls e bara förnamnet...fantastiskt...Tusen tack alla för en fantastisk julotta...väl mött nästa år igen...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar