söndag 9 januari 2011

Sjuk igen...=(


Har lyckats å få lunginflammation nu igen...faan va jag hatar å va sjuk...e väl nog klen i kroppen utan å behöva få några extra sjukdomar..tempen flög upp i 39.5 bara på ett nafs å blev totalt utslagen...inte helt kul me stallet nästan fullt me hästar men fick lite hjälp av gubben första dan så d gick nu å på nå vis...febern håller sig någotsånär i shack så nu går d lite bättre även om d e bara halvfart...hmmm...bara å gilla läget som vanligt...nåväl...Trettondagsaftonen hade vi besök av Eleonor å Pär som bjöd oss på en utsökt trerätters middag eftersom Roffe ju gick i pension nu i nyår...gott som faan va d å som den matälskare som jag e så åt jag ju förstås alldeles för mycke...Underbar kväll å mat...d gör vi gärna om...tusen tack...Love you...=)...Nu dax å ge sig ut å fixa hästar...puhhh...behöver mera styrka...Hehe...Gidde e nog den mest morrontrötta häst jag vet...Ser alltid ut som att han skulle ha kunnat sova längre när jag kommer ut till stallet...Mysig som få e han iaf...=)
Lev väl.....

2 kommentarer:

  1. Du har ju i alla fall den turen att du inte behöver oroa dig för vikten...
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. D behöver inte du heller...tack snälla...=)

    SvaraRadera