lördag 1 oktober 2011

Vuxenvärlden...


"Goldie" ska nu in d dom vuxnas värld å d har hon lite skiftande åsikter om...hon har varit alldeles "knäpp" när man försökt å leda henne men jag hettade till en dag å satte på "Smilla" en sele å drog fast "Goldie" i den...sen följde hon me kan jag säja...efter d så går d hur bra som helst å leda henne iaf...sen ska man ju börja å lyfta fötter å dyliga saker...d e vi inte riktigt sams om än menmen...vi kämpar på...=)...hon har börjat me att hon ska bita mig oxå...hmmmm...gillas inte...har gått hur bra som helst å borsta å hålla på med henne men igår kväll när jag skulle borsta av dom i hagen så smög hon sig på mig bakifrån å tog en liten bit av min ryggrad...INTE SKÖNT kan ja säja...så vi hade en liten diskussion ang hur man uppför sig då...menmen i d stora hela så tycker jag att hon e helt o.k...hon e ju bara barnet...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar