måndag 11 juni 2012

Ångest...=(

Känner mig iaf oerhört tacksam över att spriten lämnat mitt liv när man hör hur d funkar i vardan för väldigt många...där spriten går in går förståndet ut...d vet jag ju av egen erfarenhet...12 år i sommar sen skiten fick avsked...e så "jävla" knäpp ändå så jag behöver inte supa skallen i bitar för å bli d...=)..Nåväl...upprinnelsen till dessa ord mynnar i en "stackars"...hmmm...ca 50 årig dam som gång på gång tycker att d e legalt å "ta sig en"...resultatet blir nästan varje gång att hon blir aspackad...närå ingen fara säjer hon visst...hmmm...ere inte dax å vakna upp när ångesten hela tiden gör sig påmind...vardan består av lögner...stänger in sig...kan inte prata med folk...hmm...var är jag...vad gjorde jag igår...vem satte jag på...??...Denna jävla bortförklaring å lögner som hela tiden sliter i henne...sanningen får ju inte komma fram på något vis...finns ju dom som absolut INTE får veta d (t.ex pojkvän)...livet blir svårt ja nästan omöjligt då...en dåres försvarstal e vad d e...å d värsta av allt....dom flesta vet sanningen även fast hon tror att ingen vet å tyvärr så e d dom som verkligen borde veta e dom ända som inte gör d...Lider me henne och vet oxå att man måste inse att d e ingen mer än en själv som kan fixa problemet...som tyvärr om d fortsätter kommer att bli ändå värre...på många plan...I många fall handlar d om att vara rädd om den hand som föder en...försöka vara en förstående medmänniska...frågan man ställer sig e...hur länge ska man göra d innan man skiter i d å låter bomben detornera...??...Jaja...som sagt...Spriten e ett rent helvete för många d vet vi...framför allt för dom som finns i omgivningen.../nära å kära t.ex...=(...Men vad jag förstår så sitter hon där å inväntar fredan eller bra väder i vardan som ju oxå e legalt och ser fram emot å "ta sig en"...=(...Inget jag kan göra nåt åt iaf...utom att vara tacksam att jag e så jävla knäpp ändå...på gott å ont...utan sprit...=) Lev väl.....

1 kommentar:

  1. Såå sanna ord. Man har ju lärt sig hur en dåres försvarstal går... Finns alltid en ursäkt att ta sig lite.. Synd ere om alla som inte fattar va spriten el dom själva ställer till med när den runnit nedför strupen. Kram! /Camilla

    SvaraRadera