onsdag 27 juni 2012

STORM...=(

E fruktansvärt less på detta stormande nu...varför blir d ingen sommarvärme..??...Solen värmer helt o.k. när den e framme men vad hjälper d när d stormar så träden/blommorna ligger på tvärn..=(..Fjällen e fortfarande klädda med snö bitvis så kanske d inte e så konstigt att d fortfarande inte går å lägga bort långkalsongerna... Hade planerat att åka till Hoting över lördag/söndag men tyvärr så har mitt resesällskap blivit för sjuk för å åka...med njursten å blodförgiftning i hela kroppen så funkar d lite dåligt..stackare..lider verkligen me dig..<3..Hoppas d löser sig så att du inte behöver tillbringa så mycke tid på lassa iaf... Jaja...finns ju flera som ska dit men grejen va ju att vi skulle åka å uppleva gamla minnen å lite nostalgi...va ju jättelängesen vi kamperade ihop där ju...Avvaktar väl å får väl se om jag åker upp iaf... "Småttisarna" lever livet i varsin hage fortfarande...vet inte riktigt när jag törs försöka å släppa ihop dom...2 och 3 veckor e dom ju nu men eftersom "Lillan" e lite bestämd av sig så kanske d e bäst å vänta lite till ändå..Men trots allt så har hon ändrat beteende sen hon fick föl men d e ju just den biten å vakta sitt föl som jag inte riktigt vet...avvaktar med d oxå ett tag till..=) Jobbet på Ovalla fortsätter..nu i betydligt lugnare takt...Fick igår iaf upp "mina" flaggstänger vid infarten till banan...SNYGGT blev d å tänk då bara när flaggorna med Ovallas logga på kommer upp så e lyckan fullständig...=)...Fortsätter med å spåna boxar åsså lite annat småfix så hoppas jag att d kommer massor av folk igen fredagen den 13 juli när vi kör kvällstrav...då med monte´lopp i proppen...Ni e SÅÅÅÅ välkomna alla...=) Lev väl.....=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar