söndag 14 juni 2009

Seger i Hackås

I det värsta regnväder som jag någonsin kan minnas så vann "Sanna" Susanna Bowler och Kalle Halvarsson lopp på bygdetravet i Hackås idag. Kul som faan...dom verkar trivas bra ihop dom två...dom vann nämligen där ifjol oxå...Ledning ifrån start till mål...så va receptet nu och d va d förra gången oxå...fint d... Täcke...tavla och ett lastbilslass me spån va priserna...inte så dumt... "Ruben" va fyra i samma lopp...han springer å springer men dom andra springer bara ifrån honom...men tyckte att han såg helt o.k. ut oxå...blev kanske lite seg (kan va lite mycke gröngräs i hans mage) har inte pratat med Emil Persson som körde honom så jag vet inte vad han tyckte...ska kolla d senare... Email Launcher startade oxå...han funkade jättebra å låg utvändigt ledaren mesta delen av loppet men sen när d blev körning så lät han bli å köra nåt utan bara följde bara me...helt enligt upplägget från början...grejen va den att jag va intresserad av å se hur hans ben funkade om d skulle gå eller om han skulle paja ihop direkt...enligt Daniel Wikberg som körde så va han hur fin som helst å jag tror att Daniel trodde att han inte skulle va så pass bra å fin som han trots allt va...inge halt efteråt heller utan hur smidig som helst...bara å hålla tummarna att d funkar nu...men d vet man aldrig... Kontentan:::jättenöjd me dagen...men ska man va ärlig så e d nog nå grövre fel på en som startar i sånt här jävla väder...snöblandat på rutan när jag for hem...hjärnan borde nog lobotomeras... Sänder en varm kram och tusen tack till er som ställt upp å kört åt mig denna dag...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar