fredag 19 juni 2009

Slutspurt


Nu går jag in i sista fasen vad gäller förberedelser inför travet i morron...Nästan allt e klart nu...lite småjox kvar...flaggorna ska upp...kolla igenom å plombera några boxar som inte blir klara förrns imorgonbitti...åsså "lite" mer som jag inte kommer ihåg utan som kommer fram eftersom tiden går... "Sanna" verkar helt o.k. inför starten imorron...ett litet frågetecken e hennes ork...hon har nämligen lyckats ta sig till en del av hagen där det e hur mycket å kraftigt gröngräs som helst å har gått där i två dagar...utan att jag vetat om det...har ju inte varit hemma särskilt mycke dom sista dagarna men fick höra d av en granne...kan bli lite soppatorsk till slut med andra ord...d visar sig... "Lillan" e enligt uppgift ifrån Håkan jättefin å smidig...bara å hålla tummarna...en liten peng e tacksamt...hoppas på d...Måste sätta mig å gå igenom lite saker nu innan jag ska ner i snarklådan...Vi syns imorron på Ovalla i Oviken...första start 13.20...VÄLKOMNA!!!
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar