måndag 10 augusti 2009

Måndagmorgon

Måndagen börjar med sol å varma vindar nåt som jag verkligen uppskattar...e fruktansvärt tagen i kroppen efter Danneroresan igår...puh...jobbigt som faan å sitta å va igång så länge...pallar inte me d längre...Fick nån konstig attack i antingen en lunga eller nån muskel(vet inte vilket)igår oxå...gjorde ont som faan iallafall...jobbigt å va borta då oxå...verkar lite bättre idag men d kommer å går värkattacker även idag...inte bra jag som ska börja å stänga hagarna...får bli vid ett senare tillfälle...d e så jävla torrt i backen nu oxå så d går nästan inte å spätta ner några stolpar...men har hört att d e regn på väg så d blir kanske bättre...vilar idag å avvaktar imorgon om d går å börja då...
"Hanna" hade slagit sig på en bakkota igår oxå...ganska fult sår som va ganska styggt hon svällde ju i förstås men ingen feber å har inte d idag heller så d e bara å bandagera å låta henne va ute som vanligt så går d väl till sig...Tunga ridskor på gamla travare som helst går barfota!!! Hur jävla dumt som helst...Dom andra hästarna verkar helt o.k. iallafall...Har anmält till Vemdalen på lördag så får vi väl se hur d går... Maria Gärdvall kommer enligt uppgift å rider några imorron...d blir skitbra d...hoppas d kan fortsätta för d e jag ganska säker på att dom skulle uppskatta...å jag å!!! Nu intar jag ryggläge en stund för å vila min onda kropp...Ha d kära vänner...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar