onsdag 5 augusti 2009

Taskit höväder!!!

Regn ifrån mörkgrå himmel borjar väl inte för att d ska gå å köra in nå hö idag...synd att d inte blev gjort igår e.m men "mina arbetare" for å fiskade iställe då...inriktar mig på ev. torsdag...tänker inte bryta ihop för d...:)finns tusen andra grejer å göra...putsar fönster å byter gardiner idag...hehe...ska oxå göras ibland...bra dag för d idag... E iallafall skitglad att jag inte for till Solänget me "Ruben" igår...vann loppet på 16.2...puh...gladast e nog "Ruben"...hehe... Smörja grejerna kan oxå va ett alternativ en sån här dag...tur att man inte blir "garalaus" nångång...d skulle ju va trist... Pratade me Micke Halvarsson om ev. start i Vemdalen på Bygdetravet men förmodligen så skulle han inte dit...(skuul fonder) va skittrist d för han e ju den som får bästa farten på mina hästar...skulle va kul om d gick å få han å köra å att jag fick åka me bussen dit...tänkte om d går isåfall anmäla alla tre som e i gång...avvaktar besked... Fick besked av Camilla Olofsson om att "Hanna" ev kommer tillbaka på lördag...skitkul för hon e en riktigt trevlig tjej å jag hatar å ha tomboxar...fram för flera hästar...börjar me å dricka en "panna" kaffe nu...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar