torsdag 16 september 2010

Funderingar...


Försöker å analysera mina tankar och handlingar å vad som jag hela tiden gör å säjer som e så fel jämfört med vad andra männinskor gör å säjer...E d största felet att jag är ärlig och säjer som jag tycker till skillnad från dom flesta som pratar bakom ryggen för att sen smöra för dom som dom har me å göra av olika anledningar...???...Är oerhört tacksam för folk som på olika sett hjälper mig i olika stadier och med olika grejer och talar oxå om när jag tycker nån gör nåt bra men säjer oxå till om jag inte gillar det som säjs eller görs...Kan inte heller fatta att d som säjs eller skrivs uppfattas som d e riktat mot nån särskild person...om d så e fallet så skriver jag väl ut d då...!!!...Är en sån som skulle kunna gå genom eld för å ställa upp för å hjälpa folk som på olika sett behöver hjälp ( på gott å ont )...men får mer å mer vetskap om att otack är männinskans lön...Du som nu läser det här...!!!...D kanske inte är DIG det handlar om...mitt liv är ganska rörigt med tusen saker i omlopp vilket gör att d kanske inte bara handlar om hästar eller älgjakt eller byalag eller travbanor...d finns så mycke som händer runt omkring mig hela tiden...så ett tips...ta inte åt dig...!!!...Om d stör dig å du tar illa vid dig av d jag skriver...LÄS INTE DÅ...eller ring gärna å prata med mig om du känner dig kränkt på nåt sett...Passar på å tacka alla som hittills hjälpt mig och dom som fortsättningsvis oxå kommer att göra d på olika sett. Tusen tack snälla ni för att ni funnits å finns för mig...Kramizar...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar