lördag 4 september 2010

Monte´provlopp...

Va in till stan me Cilla Bowler - Angela Eriksson å Email Launcher - Linda Fastesson idag å dom prövade på provlopp för första gången..."Lillan" skötte sig bra tycker jag iofs så e hon ju lite bråkig innan start å efter loppet men funkade jättebra i volten å i loppet...Blev lite seg i sista sväng å galopperade men hoppas å tror att d går att avhjälpa med att dra upp käken lite mera innan d blir körning så hon får lite mera stöd...Tycker att Angela gör det fantastiskt bra me henne...hon e INTE kul kan jag säja... "Melle" däremot hade jag väl egentligen inte så stora förhoppningar på men annat fick jag se...Han har ju haft en tendens till att trava lite dåligt i kurvorna å d gjorde han nu oxå...i dom två första vill säja...ca 700 kvar så vrider hon på å jag trodde att "Nu går d åt pipsvängen"...men vad händer...JODÅ...han har en växel till å travar som en jävla klocka...å fort gick d oxå...långnäsa på mig blev d...hehe...skitbra va ju han då...Såg faktiskt ovanligt lugn ut...jaja...pigg e han ju men d verkade som Linda fixade honom bra iaf...hörde inte direkt att hon klagade...=)...Nu håller vi alla tummar för att ben å ryggar håller ihop både på folk å fä...Tusen tack tjejer...kramizar...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar