onsdag 25 februari 2009

Kul dag

Vaknade imorse å trodde att en vält gått över mig.... Hur faan får man kroppen å starta upp????
Smyger sig försiktigt upp ...på me kaffe...några cigg....Åh tänk...efter ca en halv timme så e kroppen me så pass att man kan gå till stallet... D e nog tur oxå att man har hästarna för hur skulle en sån här dag se ut annars??? Kan va räddningen att man e tvungen å ut för annars skulle nog kroppen må ändå sämre...kanske inte skulle fungera alls för hur d än e så blir man bättre av att röra sig.
Hästarna verkar må bra för dagen å jag ska iväg å fixa blinkersen på finkan sen bär d nog av till stan me "Lillan" hoppas jag. Bara d inte blir nå mer snö...d e enligt uppgift halt som faan på vägen men förhoppningsvis så sandar dom innan jag ska iväg. Ha d.

1 kommentar:

  1. Det brukar reka till sig efter ett tag, är så för mig varje morgon. Men det blir inte bättre för att man ligger å drar sig;p

    SvaraRadera