lördag 21 februari 2009

Ordning igen

Till stallet som vanligt..."lillans" ben har blivit mycke bättre d va väl förmodligen bara nån liten vrickning. Körde henne å kunde inte se att hon va någe halt iallafall, bara lite tjock oxå vilket gick ner när jag körde. Skönt...behöver inga flera veterinärräkningar på ett tag ...har så jag klarar mig redan. Sanna kändes pigg som vanligt...mycket störande att hon inte kommer me i nå lopp. Men vi jobbar på.
Tandläkarn igår va inte nån trevlig upplevelse.... Gjorde ont som faan när han va tvungen å dra ut tandjäveln....Klent me bedövning fast den tog väl kanske inte som den skulle eftersom d va så jävulskt inflammerat. Skönt som faan att den e borta. 1.250 spänn kostade eländet oxå...skit oxå vet inte var jag ska ta dom pengarna...
Har satt ut annons om rundbalarna på blocket idag...hoppas jag blir av med några iallafall...behöver PENGAR....
Har oxå pratat med en mycket ledsen kompis idag..Hela hennes liv håller på å rasa samman.....
behöver oxå en massa pengar....inte kul när fogden står utanför dörren....jobbar så ärchele blör men skulle behöva ett jobb till för lönen räcker inte till...Snälla ge inte upp...jag finns för dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar