lördag 14 februari 2009

Skrivklåda

Har gjort klart i stallet å sitter å funderar på vad kvällen har att erbjuda. hälsa på nån??? nä d blir väl som vanligt tv:n å sova.
Pratade med en kompis förrut som mår skitdåligt...blä vad ska man göra? inget passar allt man säger blir fel....massa tjafs som slutar med missförstånd. man e ganska liten i stora världen när nån mår dåligt. Varför ska d va så jävla svårt å prata med folk???ingen löser väl problem genom att tiga ihjäl dom. ju längre man gömmer dom inom sig destå större blir dom. Man skulle va sån som inte bryr sig men tyvärr så e jag inte sån utan jag skulle vilja hjälpa alla om jag kunde. Oftast så får man bara skit i slutändan iallafall. Otack e människans lön. Jag går en sväng med hundarna så kanske jag kan sudda ut lite av mina funderingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar