tisdag 19 maj 2009

Sjuklingar

Jag blir tamefaan inte någe bättre i min förkylning...blääää...hostar å nyser å stökar på hela tiden både natt å dag...jobbigt som faan... Hästarna e lite bättre idag tycker jag men d e säkert bara inbillning för att ja vill att dom ska va d...sprutade b-vitamin igår å dom fick lite andra grejer oxå så jag hoppas att d går till sig så fort som möjligt..."Melle" verkar iallafall någorlunda fräsch än så länge....så han kanske inte tänker bli lika sjuka som dom andra..d e hans mage som krånglar lite bara... Har fått klart me "Huddik" oxå så jag ska ta upp en märr därifrån...då blir nog "Sanna" glad å få en ny kompis...hon hatar nämligen å gå ensam i hagen..d e därför hon bryter sig ut hela tiden...d e inte bra...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar