fredag 31 juli 2009

Fredag å fortfarande sol...

Har hört att d skulle regna småspik idag men än så länge så skiner solen...trist att man inte fåt vara ute just då...äter medicin som man ska va lite försiktig me i sol...Hade tänkt å åka in till stan för snabbjobb me "Melle" åsså skulle "Ruben" få sig en genomkörare inför starten på tisdag...men d va lite tjorvigt hos Håkan idag så vi åker in imorron iställe... Har börjat å jobba ordentligt me "Smilla" nu å hon har äntligen lärt sig hur man gör när man blir longerad...Verkar som hennes ben funkar någotsånär men d vet man ju inte förrns senare...jobbar på iallafall...mycke sympatisk tjej å ha å göra me iallafall e hon... "Sanna" e piggare än vanligt nu igen så jag hoppas att d kanske kan bli nån krona på söndag...d går nog bra. "Melles ben verkar nästan för bra för att va sant...måtte d gå vägen...oxå han e piggare än vanligt...kul å se om d funkar hela vägen till start..."Ruben" har äntligen blivit blank å fin han oxå...han har nog haft nå skit i kroppen...attakerar "Melle" mer än vanligt i hagen å d e kanske ett gott tecken...vad vet jag? Blir så jävla trött av medicinen så nu sover jag mer än vanligt å d säger inte lite vill jag lova...därför så knyter jag mig nu...nattigotti på en stund...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar