onsdag 29 juli 2009

Provridning avklarad




D kom inte bara en utan två Ida till mig som sända ifrån högre ort tror jag...å provred på "Melle" å "Smilla" i e.m. Skitsnälla båda två även om "Melle" va lite piggare men ända skitsnäll han oxå. Ida tyckte att jag kunde rida åtminstome "Smilla" själv..hehe...men som den jävla "chicken" man e så blir d nog svårt tror jag...men jag skulle vilja göra d iallafall...Förr i tiden va man ju inte rädd faan själv å skulle absolut rida precis alla oavsett hur tokiga dom va...kanske ändå roligare om dom va helt knäppa...men d va ju som sagt många år sen d...Skulle behöva nån som hjälpte med d...å red dom alltså...nån dag i veckan kanske...vill gärna ha en monte´häst igen...d e så jävulskt roligt tycker jag...d va förresten Ida som hjälpte mig med Simon när han va igång å startade i monte´.Helt otrolig den tjejen egentligen...inte många som skulle vilja sitta på honom när han va som värst...huvva va otrevlig han såg ut ibland...men hon va minsann inte rädd honom...d va väl så man va själv när man va ung...hehe...Skulle va bra om hon bodde lite närmare å inte hade några hästar själv...hon e en toppentjej just när d gäller ridningen..men men...nu hade jag ju inte den förmånen å kunna få hennes hjälp eftersom hon har så mycket själv...tyvärr...BEHÖVER NÅN SOM HJÄLPER MIG!!! Snälla nån...finns du???
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar