torsdag 23 juli 2009

Regn på g...

D gick åt pipsvängen me "Ruben" på Ovalla...slog på sig i ingången till första sväng å hoppade...diskad å dagen förstörd...bryter ihop å kommer igen... Annars så va banan skitbra om man tänker på hur mycke d har regnat...fick beröm av flera om banans beskaffenhet...tack...Flera tyckte att d va tur att d va här å inte i Östersund d va trav för hade d varit där så hade dom måsta ställt in sas d...hehe... E lite fundersam på hur hästarna mår...d e inte som d ska...nåt e fel...Körde "Sanna" i morse å hon e inte pigg alltså...hör att d e problem lite varstans me infektioner så varför ska mina klara sig...kan ju va så att "Lillan" hade me sig nåt kul när hon va hem...vet inte d...nåt e d iallafall... helt o.k att jag får ta d lite lugnt ett tag...mycke stök inför tävlingarna på Ovalla...tar jävulskt me kraft av mig...mycke kvar att göra efteråt oxå men d får vänta...e fruktansvärt förkyld...måste ta några dagar å friskna till... Känns jobbigt å bara tänka tanken på att åka till stan å Åre imorron...Måste nog känna efter ordentligt...ligger ju för faan å e sjuk!!! D e inte värt d om man blir liggande länge efteråt...får känna efter imorron... Grejen e ju den att jag har ju ingen "SLAV" som kan hjälpa mig när jag blir sjuk. Mina hästar å jobbet omkring dom e mitt å ingen annans!!!...inte till å ligga å lata sig å lägga över jobbet på nån annan här inte...Försöker å kurera mig idag å hoppas på en friskare dag imorron...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar