söndag 31 oktober 2010

Energipåfyllning....=)


Va till Månsåsen på bjudningsbal igårkväll...nåt som jag absolut inte ångrar...kände hela dan igår att jag skulle skita i å gå dit men övertalade mig själv å fara ändå...Helt fantastisk kväll men jättegod mat..."Hellre än bra" underhöll med massor av skittokiga jättebra låtar å sen spelade Imitaition å Mickeys till dansen...Mickeys kan jag gärna va utan kan ja säja utan å ljuga...Imitaition däremot e skitbra...Jättemånga av dom danskavaljerer som brukar dansa med när jag e ute på vanlig dans va där plus flera bra dansare...Skitkul å dansa e d ju...!!! Måste försöka å komma iväg på dans igen...d e verkligen energipåfyllning så d förslår...=)...Kändes ovanligt lätt å kliva upp imorse oxå trots att man skulle ställa om klockan...men kan konstatera att även fast kroppen inte mår bra alls efter all dans igår så e d ändå lättare allting med ett psyke som mår bra...LOVE IT...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar