onsdag 27 oktober 2010

Hösten e här nu...=(

Har haft en jobbig tid nu ett tag...psyket å kroppen vill inte samarbeta på någe vis...=(...Hästarna e d si å så me..."Lillan" e fortfarande halt...Giddes böld på halsen har aktiverats igen å varar för fullt..."Smillas" bakben har börjat å bli tjockt igen så den enda ljusningen e i dag "Melle"..vilkens ben faktiskt verkar ganska bra...pepparpeppar...Känns som d e läge å simma lungt ett tag så får vi väl se vad som händer...Avvaktar med "Lillan" tills Åsa Frykman kommer men skulle behöva nån form av antiinflammations medel till henne...NU...!!!... D mesta på gården e fixat inför vintern oxå så d känns ju bra iaf...Några stolpar till som borde slås ner men var ska jag ta kraften ifrån frågar jag mig... Ska försöka å ta mig på bjudningsbal i Månsåsen på lördag iaf...lite energi kanske går att få där iaf...eller så inte...=(...Dom jävla höststormarna har satt fart oxå...fiii faaan...jag hatar när d stormar...=(...Försöker å vila upp mig så mycke d nu går för orken har totalt tagit slut...Kämpar på...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar