tisdag 5 oktober 2010

Höststormar...


Nu har stormhelvetet satt fart vill jag säja...å inte e man klar ute på gårn heller riktigt...fast d mesta ändå...har fortfarande hagar som ska ner bl.a...stolpar som ska slås ner oxå...puh....å hur i helvete ska d gå till...???...Båten kvar i sjön...gjorde ett tappert försök att få upp den före helgen men som vanligt så ska d läggas nät då...nått som inte e gjort än iaf...=(... "Melles ben mår inte riktigt bra nu igen...skit oxå...han får lite vila så får vi väl se om d går till sig igen...Vila å vila..om man kollar på dom i hagen så kan jag ju iofs INTE kalla d för vila far som dårar flera gånger om dan...vill inte ens se å mycke märkligt att dom inte trampar av sig skorna som dom håller på...å d märkliga e att han ser inge halt ut heller fast han sväller i...märkligt...=(...Åker ner till Ovalla me "Lillan" imorrn igen för ett jobb så hon får lufta lungorna lite...Själv så mår jag inte bra heller...hösten tär fruktansvärt på mitt mående...allt känns skittungt å tror att jag fattat ett beslut idag som kommer att bli jobbigare å handskas me än jag orkar med...Men men...va faan nångång måste jag ta tag i mitt liv oxå...i positiv bemärkelse...hoppas jag...tar en dag i taget så blir säkert d mesta bra i slutändan...Puss å kram å nyp i stjärten på er alla.....
Lev väl.....

2 kommentarer:

  1. Kämpa på! Om beslutet du har tagit känns rätt så är det rätt, magkänsla... Ha d gott!
    Veronica.R

    SvaraRadera