söndag 3 oktober 2010

Hösten e här nu....=(

Isvindar värre än nångång tror jag...brrrr...fryser nå alldeles kopiöst...men ska väl kanske inte gnälla om d för vi har ju haft några riktigt fina dagar i veckan som gått iaf...brukar bli d när d blir kallgrader på nätterna å d har d varit nu...Veckan har mest bestått av å plocka å riva bort div växtlighet å grejer som ska veck inför den stundande vintern...nästan klar...lite kvar bara...sen skulle jag ju slå ner stolparna i hagarna innan kälen kommer men vet INTE var jag ska ta krafterna ifrån till d...Riva storhagen där "Smilla" å "Gidde" går finns oxå kvar men samtidigt så e d mycke gräs kvar där än så d får väl vänta lite till....risken e att d smäller till å snöar å blir skitkallt så jag inte hinner å få upp stolparna men d får vänta ett litet tag till iaf...Har varit ner med hästarna på Ovalla två gånger i veckan oxå å "Lillan" funkar skitbra å ser riktigt fin ut men "Melle" däremot har jag lite funderingar kring gaffelbandet...ser jättefin ut men en känsla jag har säjer att d inte e o.k ändå...KVINNLIG INTUISON(stavning)...???...eller...???...Jobbar på å anmäler "Lillan" till stan till på fredag...Nu välbehövlig vila en stund först...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar