tisdag 7 februari 2012

Lite varmare men tungt...=(


Har genomlevt en riktigt kall helg med grader neremot 25 minus...inte direkt skönt men så länge d inte blåser så ere ändå acceptabelt...Klarade vattnet å d e jag oerhört tacksam för...finns inge värre än när vattnet fryser...
Hästarna tycker tydligen oxå att kylan har varit helt o.k...tröjor på förstås men d börjar å bli lite problem me d nu för "mammornas" magar börjar å bli så stora så jordarna räcker snart inte till...Annars så flyter d mesta på som vanligt här...
Är lite gruvensam nu inför torsdagens göromål men d e bara å bita ihop...in i garderoben alltså å damma av nåt mörkt...ser inte direkt fram emot d hela men känner ändå att jag vill vara med på den sista resan å sända en sista hälsning...till en vän som betytt mycket för mig genom hjälp med hästarna och som alltid funnits på travet...Tanken räcker för att en lite tår ska smyga sig fram...ofattbart och så jävla onödigt...ger inte mycket för sjukvårdsupplysningen och hörde på radion i morse att jag inte e ensam om å va besviken på dom...d görs jättemånga anmälningar mot dom nu och jag hoppas verkligen att dom nära gör d för "Lelles" skull oxå...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar