tisdag 9 februari 2010

Beslutsångest...


Va in till Håkan å hälsade på "Smilla" igår å fick rapport om att hon INTE trivs där...inte kul å höra...hon e stressad hela tiden å bankar å lever om i boxen hela tiden å e stressad när dom kör henne...=(..nu e d ju så att hon e ett energiknippa utanför d normala men ändå så känns d inge bra å veta att hon inte trivs...kom springande emot mig i hagen å gnäggade när jag kom...sånt känns i mitt hjärta kan ja säja...Nu tyckte "Bojan" att jag lika gärna kunde ta hem henne eftersom hon e som hon e å åka in å köra fort iställe...nu va d ju d där me halka...=( Hennes ben funkar änsålänge men samtidigt så har dom inte kört nå speciellt fort heller...får beslutsångest som heter duga kan ja säja...=(...Tanken va ju att ha henne där ett tag för å kolla upp hennes ben men va faan...om hon inte trivs så får jag väl tänka om...vi bestämde att hon blir kvar ett tag till iallafall för å se om hon ändrar sig...skulle ju naturligtvis va bäst för min ekonomi om hon va hemma me d e ju d där me halkan...funderar vidare å våndas...=(
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar