onsdag 24 februari 2010

Vara eller icke vara...d e frågan...

I morse när man klev upp visade temp.mätaren på 35 grader...hur i he...e kan d va möjligt att d kan va så här kallt så länge...nog har väl tankarna på den globala uppvärmningen fått sig en liten törn iallafall...Finns d nåt som verkligen tär på mitt psyke så e d vädret...naturligtvis så ska jag bli förkyld mitt uppi alltihop oxå...frågan man ställer sig nu e...Hur blir d me starten på lunchen imorrn ??? Man kan ju inte utsätta varken folk eller fä för den...eller ??? Dom har spått bättre väder ??? och snö ???...Avvaktar vari sanningshalten ligger i d den här gången...Hur ska man göra ??? Låta hästarna vara eller köra på iallafall ??? Känns inte som jag har ork för å bli dödssjuk å samtidigt måsta jobba på me hästarna som vanligt... Solen smyger sig så sakta upp nu iallafall så d kanske finns hopp om bättring...Ligger lite lågt nu på morron så får jag väl se hur d blir senare...Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar