måndag 22 februari 2010

Skitkallt igen...=(

Helgen har förflutit relativt som vanligt...bortsett ifrån att jag va in å hälsade på Västerbo Heartbeat hos Håkan..hon e ju bara för go min lilla gumma...d va meningen att han skulle börja å köra riktiga snabbjobb me henne nu i veckan...men va faan d kan ju inte va så här kallt då!!! Funderar på å ta hem henne igen för min plånbok e så oroveckande tom men samtidigt så har jag inte fått dom svar som jag ville ha än...Efter d så bjöd Annika mig på middag...smaskens...Tusen tack...Å sen så har ryggen definitivt inte mått nå bra så d har varit lite lungt me träning av hästarna...har mest myspyst hela helgen på dom helt olika sett...både här å där...=)...D där me å vila sig funkade inte...tror inte jag har kommit i säng i normal tid nån natt den här helgen...=)Men idag så hade jag tänkt att d skulle bli ändring på träningen...Tjena!!! Vaknade i morse å d va 31 grader...puh... nog kan man väl hålla sig för skratt iallafall men inte så mycke man kan göra åt d...Ut i stallet å fixa mat åt dom å mocka lite sen till Myrviken. Nåväl hästarna fick stå inne till ca 11 sen ut i tre timmar för å sen gå in å luncha å värma på sig lite...sen tog jag ett krafttag å tränade allihopa...YEEESSS...Frös som faan om vänstra foten...annars helt o.k...Frågan man ställer sig e ::: Hur seriös ska man va när d gäller hästarna??? 100% lyder mitt svar...problemet e då d att min kropp INTE vill va me på d...alltså...köra på så länge d går å kroppen vill va me...har inget val...Skulle behöva nån hjälp...Konstaterar helt krasst...D FUNKAR INTE SÅ !!!
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar