onsdag 17 februari 2010

Nya "fossisar"...


Igår kom världens bästa Emil å skodde pojkarna...välbehövligt å skitbra blev d som vanligt...helt perfekt att jag har förmånen å få hjälp av honom som verkligen vet vad han håller på me så man inte behöver fundera d minsta på hur d ska göras iallafall..." d finns ju dom som vet hur sånt ska skötas" alltså behöver jag inte alls lägga mig i "d som je int begrip"...Tusen tack Emil...du e en pärla...=)
Träningen funkade bra som vanligt å d fanns inget att fundera över...nu skulle d va fint om jag hade nån som hjälpte mig å körde lite snabbjobb för dom verkar bra iordning...men sånna växer ju tyvärr inte på träd...Jobbar vidare så får jag väl se hur d hela slutar...=) Idag har vi vilodag iallafall eftersom min rygg gör sig mer påmind än vanligt...bara å gilla läget så kanske den sköter sig bättre på e.m...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar