lördag 20 november 2010

Fest igår...


Va bjuden till Marieby på fest av Överby stuteri igår...Toppenkväll som för min del som vanligt blev alldeles för kort eftersom jag alltid blir så otroligt trött så sovklockan ringer jämt för tidigt...=(...Åt den godaste svampsoppa som jag någonsin ätit..mums...=)...skulle va fint å få en leverans av den hem hit idag...=)...sen biff som oxå va toppengoda å avslut med kaffe å kaka grädde å sylt...Supergott va d...å som vanligt så har jag ju ingen skam i kroppen när d gäller mat så naturligtvis så backade jag flera gånger...=)...Lill Bengt alltså Bengt Bergslid...min före detta närmsta granne sen dom många åren när jag bodde hemma i Torvalla...spelade å sjöng...duktig kille d...=)...Tusen tack Anitha å Karl-Gunnar med hjälpredor för en fantastisk kväll med otroligt god mat å trevligt umgänge...många kramar till er...=)
Tänkte att dagen idag skulle gå till å mysa å kurera förkylningen å bara förbränna ALL mat som jag åt igår men tyvärr så slog jag i huvve i en träbalk imorse så jag tror att en hjärnskakning inte alls e otrolig...spränger hela tiden å mår illa...har sovit som en medvetslös nästan hela dan...puh...hoppas att d snart går över...fiii faaan...=(...Gruvar mig för å gå ut å ta in hästarna men som tur e så gjorde jag klart allt i morse så d e bara å släppa in dom...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar