onsdag 10 november 2010

Trist nu...!!!

Snön vräker ner på tvärn..alltså storm...=(...bättre iofs me "lite snö" för d blir ljusare men detta jävla stormande går mig på nerverna...Tror att d stormar eller åtminstone blåser 360 dagar om året här...brrr...=(...Nåväl försöker å gilla läget...fast lite tungt e d allt...tycker att d mesta INTE går min väg just nu...IGEN...!!!...Skulle ha vinterskott hästarna idag men vet inte vems konto man kan ta några pengar ifrån...alltså...vänta till d kommer in nya..."Lillan" e fortfarande halt...något bättre , men långt ifrån bra...grejen e då den att jag tror att Åsa kommer på fredag å d skulle ju va perfekt för då tänkte jag nämligen åka dit å röntga för å se vad d hela handlar om...Vad händer då ???...snö i massor...!!!...Inte helt ovanligt den här årstiden men d tragiska i d hela e att jag har så FRUKTANSVÄRT skitdåliga bakdäck på bilen vilket INTE e å rekomendera i detta före...SNÄLLA NÅN...!!! Fixa bättre väder åt mig tills jag ska till stan...!!!...Tycker att d e SKIT...nästan allt...Orkar inte me snart nånting...min energi e SLUT...inte gör d saken bättre att man lägger energi på sånna å sånt som egentligen man inte alls ska bry sig om...måste jobba på å se till mig själv i första hand...inte helt lätt men gör ett försök...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar