lördag 13 november 2010

Snöar fortfarande...


Nu har vi väl fått snö så vi klarar oss ett tag iaf...mysigt så till vida att d blir ljusare å faktiskt så har julstämningen infunnit sig just för att jag satt upp ljusslingan i flaggstången å ljusslingor både på stallet m.fl ställen...dock inte då för att d e jul utanför att d e så mysigt å lyse e ju trevligt å ha iaf...=)...Blev ingen resa till stan idag eftersom jag inte hört om Åsa skulle komma nu eller inte...å lika bra va d i detta väglag...=(...har fortfarande inga bättre däck på bilen...dom ligger i garaget å bara väntar på att nån vänlig stackare kommer å sätter på dom åt mig...=)...Har funderingar på å åka till stan på dans imorrn oxå men avvaktar med avgörandet till imorrn om d...Va till stan å växtvaruhuset igår på s.k tjejkväll/dag...dom sålde billiga blommor...bröd...ost m.m...blev inga blommor köpta men däremot lite i matväg...åsså fick man ju provsmaka å d gillar jag skarpt...=)...Kvällen idag avlöpte framför tv:n å Idol...blev skitsur för att Elin åkte ur men hon va faktiskt inte så bra idag men jag vet ju att hon e d i vanliga fall...fanns flera andra som kunde åkt iställe...JAY...säjer bara d...vilken pärla...fick upp suget på å gå å lyssna på hårdrock nånstans...nån som vet var d blir nå sånt framöver...=)...Dygnet avslutades me kaffe...hehe...inte så dumt d heller om man säjer...=)...Snart sovtid...Go natt alla...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar