onsdag 24 november 2010

Lessssssss...!!!!!


Fick skor på hästarna igår så tanken va att nu kör vi igång me "Melle" å Gidde igen...hehe...jojo...vad händer...Giddes böld på halsen sätter igång å växer...!!!...Hur i helvete e d möjligt...ringde till Åsa å ifrågasatte vad i hela hel..e jag skulle göra å fick rekomendation att åka in på kliniken å sätta en dränering...jaha...å jag å Dahl som inte "riktigt" kommer överens å har samma uppfattning om saker å ting...grejen e ju den oxå att jag har ju varit dit med honom å han ultrajudade å fann INGENTING...men som vi ju vet så va böldjäveln full med var som vi senare stack hål på...=(...nu e då frågan...ska jag åka in ändå eller avvakta å se om jag själv kan få den å spricka hål igen eftersom den har gjort d några gånger...tankeverksamheten e onödigt jobbig kan jag säja...nåväl..."Melle" e piggare än på länge å ser jättefin ut...så länge d nu varar...men tar till mig Stig Wiklunds ord...Yes i can...yes we can...=)å jobbar på..."Lillan" e fortfarande halt å jag fattar ingenting...pigg e hon så d förslår iaf...fattar inte varför hon far runt som hon gör i hagen men tar en dag i taget så får vi väl se...Väntar på olika folk som sagt att dom ska komma hit å hälsa på mig oxå men inget va kanske sagt om när...hehe...lattjo tycker jag att d e iaf...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar