fredag 26 november 2010

Konvalecenter...????



Funderingarna går nu i hur och om jag ska fortsätta med hästarna eller inte...Halt till å från e dom å nu när vintern har kommit så känns d faktiskt ganska skönt att jag inte har nån som kan starta...halt...kallt...å med allt vad d innebär med resor...samtidigt så e d ju faktiskt så att d e egentligen nu som mina hästar kanske räcker till när dom andra som har bättre hästar än mig har stallat in för säsongen...Grejen e ju den oxå att egentligen så e d ju den här biten med att va hemma å pyssla med dom som jag egentligen tycker e allra mysigast...men samtidigt så behöver d ju komma in lite pengar på kontot oxå...å en liten chans finns ju till d om man startar iaf...=)...Kanske skulle försöka mig på å höra om d finns nån som skulle kunna lämna hit sina konvalecenter som bara ska gå å läka ihop eller så eftersom d kostar ju en hel del att ha dom i proffsträning å på så sett få in nån krona iaf...Jaja...d visar sig väl hur d blir me d...Lyckades å få Giddes böld å spricka upp en gång till iaf...stackarn...han gillar inte riktigt när jag ska försöka å klämma ut varet men nu e d så pass öppet så d rinner för fullt självt å med lite hjälp så kommer vi till ett stadie när han tycker att d e skönt med massage d hjälper ju till att d kommer ut fortare så i slutändan så bruker han tycka att jag e helt o.k...=)...har ju gjort d här ett par gånger nu..puh...måtte d ge sig nån gång...kostar massor å åka in till veterinär med han men kanske måste d till slut iaf...jobbar på...=)
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar