måndag 20 april 2009

Arbete...nej tack!!!

Sätter mig och har en överläggning med mig själv om hur jag skall agera nu när sommaren e på g. Har tydligen inte synts eller tydligen inte heller behövts så mycke under vinterhalvåret som varit vilket kan upplevas så att jag varken behövts eller behöver synas nångång....Detta ger mig en känsla av att nu framöver när det skall jobbas med det ena och det andra...man skall ställa upp och hjälpa till överallt och med allting....då fortsätter jag nog på vinterhalvårets umgänge(det har faktiskt varit ganska skönt) och överlåter jobb m.m till andra...d funkar säkert jättebra...skönt oxå å inte behöva känna att man behöver ta ansvar för och göra mer än man själv har lust med...det ena tar ut det andra...
Ur barnamun: På många sett liknar politiker vanliga människor. Det är för att man inte ska genomskåda dem. Hilde 10 år.
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar