tisdag 21 april 2009

Tisdag 21/4

Underbart skönt att snön äntligen har försvunnit ifrån gårn...nu e d till å raka å elda kul som faan... har eldat gammalt hö i hagarna...luktar inte så gott men fint blir d... Ingvar Rolandsson har hjälpt mig å bytt däck på bilen och finkan idag oxå så nu har dom sommarskor..... Har fått lite information ifrån Magnus i Hackås oxå...d ser ut som vi får lite å göra framöver angående uranprospekteringarna...och ev. brytning...lite möten å så....kul men oroendeväckande...bara å kämpa på...vi tänker INTE ge oss...
"Lillan" har gått provlopp idag igen. Den här gången var det Lennart Djuse som körde å hon funkade bra den här gången oxå...toppen... D som inte känns riktigt hundra e att "Bojan" tydligen har flera hästar som e sjuka på nåt sett....skulle inte förvåna mig om "Lillan" blir sjuk hon oxå nu när d börjar närma sig start... Min vanliga jävla tur... Men jag hoppas inte d... Nu e d natt för mig...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar