måndag 27 april 2009

Måndag 27/4

Äntligen ser d ut som d ska bli besiktning på bilen. Robert har bytt lyktglaset som har varit trasigt sen ifjol, så nu e d dax å beställa tid...får körförbud på torsdag annars... å d e inte så bra... Vi har lite sorg "Sanna" å jag oxå..."Hanna" for härifrån idag...d va trist för hon va en trevlig bekantskap å en bra kompis till "Sanna". Så nu får väl "Sanna" gå ensam i hagen ...hon tycker d e dötrist å brukar inte acceptera å va själv...men vad gör man??? Hoppas jag får tag på nån annan som nån blivit less på...som e gratis...många e ju glada å slippa kostnaden och jobbet som d ju faktiskt e å ha häst...får väl se om jag kan komma över nån som e passande... Nä nu måste jag försöka få tag i nån snäll männinska som kan skjutsa mig å hämta igen bilen...ringer "Stickan" å hör om han e hemma...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar