onsdag 22 april 2009

Grått som faan...

Dagen börjar med att man inte får speciellt mycke arbetslust när man tittar ut genom fönstret...grått som faan å d känns halvkallt...brrrrr. Vintertäcken på hästarna fortfarande...åtminstone ifrån morron. Blir inte klok på mina hästar heller...dom vill inte bli riktigt friska...hade en fundering på om jag skulle ringa "Micke" å höra om vi skulle starta "Ruben" i stan nästa gång men han har fortfarande ont i kroppen nåt som jag inte kommer till retta me. D e väl nån jävla infektion nu igen å då e d ju bara å va hemma...Vi trivs faktiskt bäst hemma på torpet mina hästar å jag... så vi simmar lite lungt ett tag till.
David ska in å starta Triple T å Bettan ska in me "Bitchen" så jag får väl nöja mig med å ev. fara in å titta på dom...Oavsett om jag åker in eller inte så önskar jag dom båda lycka till ikväll...
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar