tisdag 21 april 2009

Fundering kring ev. start

Nu e d snart dax å anmäla "Lillan" till start i Östersund. "Bojan" hade på förslag att Martin Djuse skulle köra vilket jag tycker känns lite farligt eftersom hon är den hon är och gör som hon gör... Sen vet jag inte om hon överhuvudtaget gör nåt dumt alls numer men risken finns där och även om Martin e jätteduktig så är han trots allt orutinerad. D skulle va trist kanske mest för hans skull om d skulle bli nå vingel... Han får gärna köra vid ett annat tillfälle...han e ju som sagt jätteduktig och seriös i d han håller på med. Känns tryggare om nån annan kör åtminstone första starten. Skulle vilja att Mikael(Halvarsson) kör henne eftersom han känner henne bäst och vet hur hon fungerar. Grejen e nu den att jag har lämnat henne i träning vilket då innebär att jag ska nog inte lägga mig i upplägget eller va där å bry mig... Skit desamma...huvudsakan e att d blir bra i slutändan.
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar