söndag 1 november 2009

50-års kalas....

Va på en "släktings" 50-års kalas igår...välordnat me god mat bra musik...bra danskavaljerer å d fanns väl egentligen inte mycke å klaga över om man inte ska fundera över hur hanteringen av alkoholhaltiga drycker sker...Sprit dricks ALLTID i omåttliga mängder å resulterar då nästan jämt i bråk av olika sort...så även den här gången förstås..."Någon" tappar fattningen å ett slagsmål utbryter på noll tid...ingen vet egentligen hur nånting har gått till men katastrofen e iallafall ett faktum...konstigt nog så gick det även denna gång relativt smärtfritt och d värsta gick å avstyra...frågan man ställer sig e...hur tar alla småbarn en sånn här genomklappning...kan d verkligen va möjligt att d ska måsta drickas så innihelvete när d finns barn me i bilden...nåväl...förmodligen ingenting som jag har me å göra men fundera måste jag väl alltid få göra...Tänker på dig som ju faktiskt "flippade" ur hur du mår idag...kan inte va helt enkelt...nu säjer jag inte att d "bara" va ditt fel eftersom jag inte va me å såg hur d började men trist e d ju när d slutar på d här settet...Du vet att jag älskar dig ändå...no hard fealings...Kramizar... Passar på å tacka för ett bra kalas å än en gång GRATTIS....
Lev väl.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar